wtorek, 8 maja 2018

Ja ci pokażę!

   Dziś odbyła się kolejna rozprawa przed Sądem Rejonowym w Krośnie Odrzańskim. Nadleśnictwo Cybinka reprezentowane przez nadleśniczego K. Tomczaka już od kilku lat próbuje w różny sposób wyciągnąć ode mnie pieniądze. Już w 2013 roku tenże pan wniósł pozew o zapłatę 6 051,12 zł za rzekomo nie płacony czynsz. W wyniku batalii trwającej dwa i pół roku, powołaniu biegłego sądowego kwota do zapłaty zmalała do 890,29 zł. Moja wina! Nie byłem w stanie udokumentować wpłaty czynszu za dwa miesiące.

   To był kwaśny owoc do przełknięcia przez pana nadleśniczego. I mimo zapewnień w rozmowach podczas kilku spotkań, że nie czuje do mnie niechęci, a wręcz wszystko jest na dobrej drodze, jednak nie było. W 2016 roku kupiłem od nadleśnictwa domek i byłem przeświadczony, że został całkowicie zakończony niesmaczny układ między nami i nigdy się już nie spotkamy. Myliłem się!

   W 2017 r. otrzymałem pozew o zapłatę 3 319,32 zł z racji nie płacenia czynszu w wybranych okresach 2013, 2014 i 2015 roku. I znowu tłumaczenia, ustosunkowanie się do zarzutów. Powołano na nowo biegłego sądowego do określenia wysokości stawek czynszu we wskazanych okresach. Została sporządzona dokładna opinia zajmująca aż 42 strony. 

   Ponad wszelką miarę wskazano w niej wysokość stawek czynszu jakie można byłoby uzyskać wynajmując mieszkanie o takim standardzie jakie zajmowałem. Stawki praktycznie w 100% takie, jakie były uiszczane przeze mnie (różnica 7 złotych niedopłaty miesięcznie). I w tym momencie ja będąc na miejscu tego pana dałbym spokój. Ale nie on! 

   Dziś w trakcie rozprawy już kolejnej otrzymałem pismo procesowe powoda (przedtem jeszcze na korytarzu pełnomocnik zaproponował mi ugodę polegającą na spłacie nawet w ratach 3 319,32 zł i nadleśnictwo wycofa się z żądania kosztów procesu albo zostanie złożone nowe żądanie na kwotę znacznie wyższą). I tak się stało po mojej odmowie przystania na taką ugodę.

   Z opinii biegłej wynika, że we wskazanym okresie można było uzyskać czynsz na łączną kwotę 7 107,00 zł. Skoro tak, to nie uwzględniając wpłaconych kwot, działając jakby w amoku, wysunięto nowe żądanie na taką właśnie kwotę!  



   Nikt nie mówił, że będzie łatwo! Ale aż tyle nienawiści i dążenie do zaspokojenia swoich chorych ambicji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz